Přeskočit na hlavní obsah

Byty v Plzni


Moje zkušenost s bydlením v Plzni je asi větší,než u jiných,zde žijících.Během 2 let jsem se 4x stěhovala,ne snad z důvodu špatného bydlení ale z mojí neusedlosti :)
Bydlela jsem na Lochotíně v bytovce,na Doubravce ve starší bytovce,pak v Sytně u Stříbra v bytovce a myslela jsem si,že mým posledním domovem alespoň na pár let bude Plzeň-Náměstí Republiky,ale stal se jím opět Lochotín tentokrát zrekonstruovaná bytovka :) Ač nejsem žádný kritik,musím prostě říct,že bydlení na náměstí přeze všechny výhody co bydlení uprostřed města může nabídnout,jsem byla už po měsíci hodně zklamaná.člověk by řekl,že městské byty budou pod dohledem města a tím pádem opravené a funkční,ale ne,pochopila jsem,proč nájem byl jen 6700 Kč.


Byt byl velký,krásný,starší ale opravdu z něj dýchala skvělá atmosféra..Jenže hned v prvním měsíci jsem zjistila nevýhodu kombinace vysoký strop-plynové topení waw-stará dřevěná okna.
Bylo to jako házet peníze jen tak z toho krásného balkonu kamsi ven.Jednou mi dokonce vypadla skleněná tabule z okna na ulici,kde mohl kdokoliv jít,naštěstí nešel,ale to už mi tedy hlo žlučí.Napsala jsem správci,že chci aby to opravil a aby opravil všechna ta okna,protože všechna byla naprasklá,stará,nedotmelená a měla jsem strach co se stane příště.Odpověděl,že to okno mi opraví,ale jen to co vypadlo,napadlo mě vymlátit je všechny aby se to nějak hnulo,ale pak bych byla možná bez oken,takže jsem to raději neriskovala :) Každopádně jsem se o rok později odstěhovala a jak mě těšilo,když jsem v novém bytě měla řádné ,,plasťáky´´ a dálkové topení které jelo maximálně na trojku,protože v bytě je teplo i bez topení.
Doufám,že se nikdo z Vás nenachytá na levnou cenu těchto bytů,protože mi věřte,ty peníze co ušetříte na nájmu,narvete do energií a opravy bytu.Z budovy mého bývalého bydliště i odpadávaly kusy omítky,kamarád měl menší díru v kapotě,takže snad jsem tímto pomohla nerozhodným budoucím nájemcům ;)

Vaše Á ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co je „token“?

Když hovoříme o žetonech v kryptosvětě, mluvíme o majetku. Ale co je přesně token? Obvykle jde o určitou formu peněz, ale často může představovat něco úplně jiného - například členství v programu nebo doklad o vlastnictví. V kryptosvětě mají tokeny mnoho významů. Bitcoin je primárním tokenem v kryptoobchodu: nejstarší, nejcennější, a možná nejvíce používaný. Slouží mnoha účelům, ale téměř všechny jsou výlučně finanční. Zatímco Bitcoin má některé implementace tokenů ve formě protistrany, existuje mnoho argumentů, že Bitcoin není vhodný pro hraní hostitelských tokenizovaných prostředků. Proto byl (rostoucí) počet specializovaných bloků vyvinut s nativním záměrem podporovat tokeny, včetně: ·          Ethereum ·          NXT ·          NEO ·          Waves ·          Universa V některých případech jsou tokeny výslovně používány jako mechanismus financování pro společnosti, v takovém případě se chovají jako akcie. Ostatní tokeny mají cíle, které bez nich nemohou být do

Výběr mincí: jak se při výběru nedopustit chyby

Bitcoin nebo altcoiny? Jakou si mince vybrat? Co bude vzrůstat a co padne? Tyto otázky se často ruší tradery, kteří přišli obchodovat na kryptoměnový trh. To není podivneho. Viď během části roku 2017 kryptoměnový trh vzrůstal s velkou rychlosti a daval investorům tisíce procent zisku jen za pár měsíců. Ačkoliv malo mincí rostly se stejnou rychlostí. Někteří si vydělali 200-300% zisku, jiní získali mnohem zajímavější - 3000%. Proč jedni vydělali stovky a jiné tisíckrát větší procent zisku? Zřejmě, že úspěch byl doprovázen všem. Ale strategie, jakou sledovaly investory splnily očekávání. Tajemství jejich úspěchu nespočívá v touze sledování mince, které jsou v obchodu na trhu. Koneckonců, znat o vzrůstání Bitcoinu, Ethereumu nebo Ripple nebylo složitě. Obchodníci a investoři, kteří hledají příležitost dostat X10, obrátili pozornost  na seznamy aktiv kryptoburz, na mince, jen razicích v procesu ICO. Nejvíce haypové a vyžádání mince se staly objektem jejich investic, m